Restbo og service Vi tilbyder opkøb og rydning af dødsbo, restbo og konkursbo. RESTBO.DK klarer både det simple og det mere komplicerede arbejde, inden for dødsbo & restbo samt alle former for rydninger.
FAQ - Ofte stillede spørgsmål

FAQ - Ofte stillede spørgesmål

Jeg har et hus at rydde og ved ikke hvor jeg skal starte. Hvordan virker det?


Det afhænger af dine omstændigheder, men her er fire almindelige scenarier:


  • Indholdet i dit hus har ingen videresalgsværdi: I dette tilfælde vil vi skulle opkræve dig for rydning, som vil inkludere deponeringsgebyrer på en lokal affaldsplads og vores arbejdskraft.
  • Indholdet omfatter antikviteter, sølv, smykker, malerier og samleobjekter (inklusive bog-, frimærke- eller legetøjssamlinger) eller har en god videresalgsværdi: I dette tilfælde giver vi et godt tillæg og modregner det i rydningsomkostningerne.
  • Størstedelen af ​​indholdet er antikt eller har værdi. Hvis denne værdi overstiger rydningsomkostningerne, vil vi betale dig forskellen, kontant eller straksoverførelse, alt efter din præference.
  • Hvor indboet er vurderet gemmen skifteretten, kan denne værdi modregnes i omkostningerne ved en efterfølgende husrydning.


Hvad sker der med moderne møbler og almindelige husholdningsartikler, som normalt udgør hovedparten af ​​en frihandel?


Vi vil gøre alt for at sikre, at disse genstande genbruges, og hvor dette ikke er muligt, genbrugt. Vi samarbejder med velgørende og andre organisationer for at sikre, at genstande, der i sig selv ikke har nogen reel pengeværdi, får godt hjem.


Denne genbrugspolitik er ikke kun miljøvenlig, men giver også god økonomisk mening, for ved at mindske brugen af

lossepladser reducerer vi vores omkostninger, hvilket betyder, at vi kan holde vores priser konkurrencedygtige.


Ejendommen, der skal ryddes, er blevet snavset, rodet og forsømt. Kan du håndtere problemerne som følge af dette?


Ja. Dette sker ofte, hvor fx de tidligere beboere har været igennem en længere periode med sygdom eller svækkelse, under disse omstændigheder ikke kun kan rydde ejendommen som normalt, men yde en dyb rengøring af badeværelser, køkkener og andre dele af ejendommen efter behov.


Selv i tilfælde af ekstrem forurening vil vi med glæde gøre arbejdet. Derudover kan vi rydde haven og generelt genoprette hele ejendommen, så den står klar til øjeblikkeligt salg eller overdragelse.


Kan du give råd og bistand, hvis indholdet af en ejendom indeholder antikviteter, kunst eller samleobjekter?


Vi har stor erfaring med at værdiansætte antikviteter og kunst og kan bruge værdien af ​​disse til at kompensere for omkostningerne ved rydning, eller, hvis beløbet på vores faktura overskrides, kan vi foretage en betaling til dig med straksoverførelse eller kontanter. Vores værdiansættelser er sammenlignelige med det beløb, varen ville sælges for, hvis den blev solgt af et auktionsfirma.


Hvor meget vil det koste?


Vores rydningsgebyrer starter ved omkring 6.500kr inklusiv alt, for en lille ejendom, men varierer alt efter indholdets tæthed og antallet af værelser.


Vi læsser vores køretøjer effektivt og udnytter den tilgængelige plads maksimalt og giver derfor meget bedre værdi end andre muligheder, såsom liftleje eller 'pris pr. ladning'.


Hvordan håndterer du fortrolige dokumenter og genstande af personlig karakter?


Vi håndterer altid disse varer med den største diskretion.Om nødvendigt kan vi destruere dem ved makulering og give en skriftlig bekræftelse på, at dette er sket.Hvis vi under en rydning finder genstande (såsom fotografier) ​​eller dokumenter af betydning, vil disse blive opbevaret til din gennemsyn inden bortskaffelse.


Hvilke yderligere tjenester tilbyder du til ejendomsmæglere og andre professionelle organisationer?


Hvis det anmodes om det, kan vi tømme centralvarme- og vandtanke for at forhindre rørbrud, eller helt afmontere vandforsyningen. Vi kan også isolere alle el-anlæg og sikre lokalerne ved at skifte låse. For at gøre dette tilbyder vi en låsesmed, gasingeniør, blikkenslager og elektriker. Dette er især vigtigt, hvor ejendommen sandsynligvis vil stå tom i et stykke tid.
Hvad med de ting,  jeg ønsker at beholde?


Vi transporterer altid gerne de varer, du ønsker at beholde, til en lokation efter eget valg.


Jeg er ikke i Danmark i øjeblikket. Kan du hjælpe?


Ja, vi arbejder ofte med oversøiske kunder og hjælper altid gerne med internationale forespørgsler.Vi har alle de nødvendige faciliteter til rådighed for enkeltpersoner og virksomheder, der har brug for vores tjenester i udlandet.


Der er et køretøj inkluderet i boet. Kan du også klare dette?


Ja. Dette sker ofte ved rydning af en bolig på vegne af bobestyrere, og vi kan sørge for køb af alle typer køretøjer, uanset stand, eller organisere deres bortskaffelse efter behov.


Hvilken standard for service kan jeg forvente af Restbo.dk?


Vi garanterer, at vi altid vil rydde dit hus fuldstændigt, og når vi rydder en afdøds ejendom, vil vi handle med den største respekt.Vi efterlader lokalerne rene og ryddelige klar til salg eller overdragelse, med et minimum af ballade og inden for den angivne tid.


Kontakt Joakim Bachmann direkte på 301 301 47 for mere information om rydningstjenesterne fra Restbo.dk. Du vil modtage et gratis tilbud eller venlig rådgivning uden nogen som helst forpligtelse.


HAR DU BRUG FOR MERE INFORMATION?
ELLER ET GODT TILBUD?


 
 
 
 
 

FIRMAINFO

RESTBO.DK

Havrevænget 121 4060 Kirke Såby

RESTBO.DK:

RESTBO.DK:

CVR: 38421441

BETALINGSMETODER

FØLG OS

Mandag
09.00 - 23.00
Tirsdag
09.00 - 23.00
Onsdag
09.00 - 23.00
Torsdag
09.00 - 23.00
Fredag
09.00 - 23.00
Lørdag
09.00 - 23.00
Søndag
09.00 - 23.00

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes